IMBA
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IMBA

The Imbalanced
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Nakalis lvl 19

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nakalis lvl 19 Empty
IndlægEmne: Nakalis lvl 19   Nakalis lvl 19 Icon_minitimeMan Dec 08, 2008 12:26 am

http://s2.bitefight.dk/bite/player.php?p=43254

besked Nakalis | Emne: ^^ (rapportere)
- Vil du gerne lade være med at angribe mig konstant? -.-´ Du har fucking meget mere træning end mig, så har en en fair chance, plzz stop eller jeg bliver nød til, at hoppe ud af din skærm og tage kvælertag på dig så du dør, hahaha, NOT! men stop nu, eller er du for dum i hovedet? Hahaha, du tager det her spil alt for alvorligt! hahahaha, så men blablabla ^^ Hahahahah, du kan tage det, men STOP eller der sker noget meget fordærdeligt NOT, eller måske? Man ved jo aldrig? Hahahaha, okay bare glem det jeg skrev, eller nej. Ikk glem det med at du skal stoppe eller jeg hopper ud af din skærm xD
svar


*** Svar retur til ham ***

Hmm, sådan som du skriver, skal du da absolut ikke regne med den mindste smule sympati fra min side,.

jeg tager nok ikke spillet mere alvorligt end du gør, sådan som du sidder og piver som en lille tøs, må du jo taget det meget alvorligt!!
Jeg kan kun sige, at du har haft samme muligheder i spillet som mig, jeg har bare udnyttet mine muligheder bedre end dig og blevet stærkere!!

INGEN undgår angreb fra mig, alle kommer igennem og det samme gælder altså også dig!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nakalis lvl 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Nakalis lvl 19   Nakalis lvl 19 Icon_minitimeMan Dec 08, 2008 11:14 am

besked Nakalis | Emne: ^^ (rapportere)
Hahahah, nørd! Hvor er det godt ^^ Blablabla, det er dejligt at have et liv, ahhhhhhhhhh, hvor er det dejligt ikk at sidde foran computeren dag ud og dag ind, ahhhhhhhhh hvor er det dejligt at have et LIV OG GÅ TIL fest, koncert OG gode ting, og ikk bare sidde og nørde HAHAHAAHAH, du er garanteret en grim dreng (går jeg ud fra? o.O) der sidder hver dag med bumser i ansigtet hahahahah og nørder, ahhhh ihhhhh åhhhh hvor er det bare godt at være mig, kage er nice, jeg har VENNER I VIRKELIGHED uhhh, hvor det dog er underholdende det her xD Hmm, bare du ikk bitcher over det her, kommer til din dør og siger goddag, not, eller jo? eller ej, hahaha, ved ikk.- hahahah, håber du svare, så jeg kan skrive alt der her igen og igen og igen ahahahahah, ejj, du kan tage xDxD blablabla ^^ Ses, du NOT ^^ eller måske? ej tror jeg nu ikk. hejehejehejehejej en dag dør du af mig ahahahahahah, jeg blir den sygeste vampyr og dræber jer alle sammen, hahahahah ;D
svar


Besked til Nakalis | Emne:
Kan kun sige at du ikke gætter rigtigt i nogen af dine udsagn...
Til gengæld glæder jeg mig over, at jeg IKKE er en del af din såkaldte vennekreds, for magen til klaphat skal man sku lede længe efter..

Hvor må det være bittert at sidde og vise en beskrivelse af sig selv og vide at man stadig bliver slået i et simpelt spil... Tør dine øjne og spis dine tudekiks... Grow up
Tilbage til toppen Go down
 
Nakalis lvl 19
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
IMBA :: Offentlig del :: Pivernes HOF-
Gå til: